Ο προσωπικός ψηφιακός βοηθός Google Assistant, με την τεχνητή νοημοσύνη του, βρίσκεται πια ενσωματωμένος σε περίπου ένα δισεκατομμύριο συσκευές παγκοσμίως, όπως έκανε γνωστό η Google στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης καταναλωτικών ηλεκτρονικών CES στο Λας Βέγκας.
Το Google Assistant δίνει μάχη με τους άλλους «έξυπνους» εικονικούς βοηθούς (Amazon Alexa, Apple Siri, Microsoft Cortana) για διεθνή επικράτηση. Μεταξύ άλλων, έχει εγκατασταθεί σε κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Android και iOS, στο Google Home Hub, σε «έξυπνα» ηχεία όπως τα Google Home και σε άλλες «έξυπνες» συσκευές (τηλεοράσεις, ακουστικά, ρολόγια κ.α.).
To Google Assistant – γνωστό και ως «OK Google»- είναι πλέον διαθέσιμο σε 30 γλώσσες και σε 80 χώρες, από μόνο οκτώ γλώσσες και 14 χώρες το 2017. Σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τη Google, οι ενεργοί χρήστες του ψηφιακού βοηθού έχουν τετραπλασιαστεί μέσα σε ένα έτος.
Το Google Assistant ενσωματώνεται πλέον στους Χάρτες Google τόσο για Android όσο και για iOS, ενώ είναι δυνατό πια να χρησιμοποιηθεί με SMS, WhatsApp, Messenger, Hangouts, Viber, Telegram και Android Messages.
Η εταιρεία παρουσίασε την Τρίτη στην έκθεση CES νέες δυνατότητες του Google Assistant, που βοηθούν τους χρήστες στη δουλειά τους και στα επαγγελματικά ταξίδια τους. Η τελευταία έκδοση του βοηθού, χάρη στη νέα δυνατότητα διερμηνείας Interpreter Mode που θα είναι διαθέσιμη σε λίγες εβδομάδες, θα μπορεί να λειτουργήσει ως διερμηνέας δεκάδων ξένων γλωσσών, παρέχοντας σε πραγματικό χρόνο φωνητική και γραπτή μετάφραση, βοηθώντας τον χρήστη έτσι να προσανατολιστεί και να δραστηριοποιηθεί σε μια ξένη χώρα.
Σύντομα το Google Assistant θα κάνει «τσεκ-ιν» σε πτήσεις και θα αποθηκεύει την κάρτα επιβίβασης. Επίσης η Google συνεργάζεται με αλυσίδες ξενοδοχείων και ταξιδιωτικούς οργανισμούς (Choice, AccorHotels, InterContinental, Εxpedia, Travelclick κ.α.) ώστε ο χρήστης να μπορεί να κλείνει δωμάτιο μέσω Google Assistant – και όλα αυτά με μια φωνητική εντολή.