Αύξηση 9,8% παρατηρείται στο τζίρο στο οργανωμένο λιανεμπόριο από την αρχή της χρονιάς μέχρι και τις 15 Μαρτίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.
Η αύξηση αυτή οφείλεται στην επίδραση του κορονοϊού, κάτι το οποίο αποδεικνύεται και από τη συνεισφορά των 3 τελευταίων εβδομάδων (24/02-15/03), η οποία υπολογίζεται σε 80,1%.
Πιο συγκεκριμένα, στην προ Covid-19 περίοδο (30/1-23/2), τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίαζαν συγκρατημένη θετική τάση στο +1,8%, ενώ το διάστημα από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου μέχρι και τις 15 Μαρτίου η τάση αυτή εκτοξεύτηκε στο +24,1%.