Η αμφιλεγόμενη βιογραφική ταινία «Joker» που καταγράφει την άνοδο ενός από τους πιο διάσημους κακούς των comic books επιστρέφει στις κινηματογραφικές αίθουσες, αλλά αυτή τη φορά για περιοδεία συνοδεία ζωντανής ορχήστρας.
Οι θαυμαστές θα μπορούν να παρακολουθήσουν την πιο επιτυχημένη ταινία καταλληλότητας «R» (ακατάλληλη για ανηλίκους) όλων των εποχών, με ζωντανή ορχήστρα υπό τη διεύθυνση της συνθέτριας Χίλντουρ Γκουντναντότιρ (Hildur Guðnadóttir) που κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής για το «Joker».
«Όταν ηχογραφήσαμε τη μουσική, η ορχήστρα έφερε τόσο βαθιά και λεπτομερή προσοχή στις εκτελέσεις που κυριολεκτικά κρατούσαμε τις αναπνοές μας κατά τη διάρκεια των περισσότερων συνεδριών ηχογράφησης. Ήταν ένα όμορφο ταξίδι. Είμαι τόσο χαρούμενη που θα πάω και πάλι και για που το κοινό θα το βιώσει κι αυτό», δήλωσε η συνθέτρια.
Η πρώτη live συναυλία με τη μουσική της ταινίας «Joker» έχει προγραμματιστεί για τις 30 Απριλίου στο Λονδίνο, στο Eventim Apollo και θα αρχίσει περιοδεία σε πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου και στη συνέχεια σε άλλες χώρες.
«Νομίζω ότι είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για τους θεατές να βιώσουν το βασανιστικό και εμβυθιστικό σάουντρακ της Χίλντουρ Γκουντναντότιρ, ενώ γίνονται μάρτυρες της καθόδου του Χοακίν Φίνιξ στην τρέλα ως Άρθουρ» πρόσθεσε ο σκηνοθέτης της ταινίας, Τοντ Φίλιπς.
Η Χίλντουρ Γκουντναντότιρ από την Ισλανδία, στην οποία απονεμήθηκε το Όσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής για το έργο της στην ταινία του Τοντ Φίλιπς «Joker», είναι η πρώτη γυναίκα που κερδίζει το βραβείο για τη μουσική σε κινηματογραφική δραματική ταινία.
Η Ρέιτσελ Πόρτμαν κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Πρωτότυπης Μουσικής για μιούζικαλ ή κωμωδία για την ταινία Emma το 1996 και η Αν Ντάντλεϊ την επόμενη χρονιά, το 1997 για την ταινία «The Full Monty».
Οι κατηγορίες είχαν χωριστεί σε «Καλύτερη Πρωτότυπη Μουσική σε Δραματική Ταινία» και «Καλύτερη Πρωτότυπη Μουσική σε Κωμωδία ή Μιούζικαλ» όταν ταινίες κινούμενων σχεδίων της Disney απέσπασαν τα βραβεία για έξι χρόνια στη σειρά, από το 1990 έως το 1995.
Το μουσικό τμήμα της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών διαχώρισε τις κατηγορίες σε μία προσπάθεια να διευρύνει το πεδίο των συμμετοχών, αλλά η αλλαγή αυτή αποδείχθηκε αντιδημοφιλής για τα υπόλοιπα μέλη της Ακαδημίας.