Το Deadpool 2 βγαίνει στις κινηματογραφικές αίθουσες και για να κάνει αισθητή την άφιξή του, η ομάδα μάρκετινγκ τα έχει δώσει όλα, ακριβώς όπως έγινε και για την πρώτη ταινία. Πριν από δύο χρόνια ο κόσμος ξετρελάθηκε με τα τρελά προωθητικά κόλπα της ταινίας, όπως οι εκκεντρικές και ολοφάνερα επεξεργασμένες με photoshop αφίσες, ένα ψεύτικο προφίλ του υπερήρωα στο Tinder και πολλά άλλα. Τώρα, η ομάδα μάλλον έχει ξεπεράσει τον εαυτό της για τη δεύτερη ταινία.
Το franchise των ταινιών του Deadpool είναι ένα εκλεκτικό mashup κινηματογραφικών ειδών και πρωτίστως μια μετα-παρωδία των ταινιών υπερηρώων, έτσι οι περίεργοι μέθοδοι προώθησης που έχουν σχεδιαστεί ταιριάζουν απόλυτα με το προϊόν.
Απολαύστε λοιπόν μερικά από τα πιο τρελά κόλπα για το λανσάρισμα του Deadpool, από τα οποία όμως λείπουν τα αμέτρητα tweets του Ράιαν Ρέινολντς, που είναι μια ολόκληρη καμπάνια από μόνα τους.
Η πειστική αφίσα ρομαντικής κωμωδίας, προκειμένου να πείσετε (κοροϊδέψετε καλύτερα) το κορίτσι σας να δει μια ταινία δράσης ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου.
Το Deadpool 2 ξεκίνησε την προώθησή του από νωρίς, ήδη από το τέλος του 2017 με ένα κλιπ στο youtube ως Μπομπ Ρος.
Ενώ για την ημέρα των ευχαριστιών, ο Deadpool μας έδειξε τις δεξιότητές του και μοιράστηκε το μυστικό του για μια σωστή γέμιση, δηλ. απαλά χέρια, συνεχής επαφή με τα μάτια και κλωνάρια θυμαριού.
My secret to a proper stuffing? Gentle hands, heavy eye contact, and bundles of thyme. #DeadHouseKeeping #Deadpool pic.twitter.com/WOhhmkJJe3
— Ryan Reynolds (@VancityReynolds) November 9, 2017
Στη συνέχεια, τον Δεκέμβριο, ο Deadpool κυκλοφόρησε ένα κλιπ όπου μαθαίνει πορτογαλικά και διαφημίζει εγκαίρως δωρεάν σχέδια τατουάζ για το ετήσιο Comic Con Experience της Βραζιλίας.
Στις 7 Φεβρουαρίου, βγαίνει ένα πιο σοβαρό Deadpool 2 teaser με τα πραγματικά αποσπάσματα από την ταινία και σκηνές δράσης. Αλλά εκεί που νόμιζες ότι το πράγμα σοβάρεψε, ο Deadpool πατάει pause σημειώνοντας ότι o Cable φοράει μόνο μια πράσινη κάλτσα στο χέρι του κι ότι δεν μπορούν να συνεχίσουν έτσι. Στη συνέχεια παίρνει τα πράγματα στα χέρια του και εξοπλίζει με τα σωστά αξεσουάρ τον Cable, που όμως πια είναι μια φιγούρα παιχνιδιού και οι “σκηνές δράσης”, όπως θα έπαιζε ένα παιδάκι σπίτι του.
Ακολούθησαν “ρομαντικές” κάρτες για του Αγίου Βαλεντίνου, όμως το Πάσχα τα έδωσε πάλι όλα.
Ένας άλλος εορτασμός στον οποίο έκανε τη δικιά του παρέμβαση ο Deadpool, ήταν στο μήνυμα γενεθλίων του Hugh Jackman προς τη σύζυγό του.
When you’re trying to record a heartfelt birthday message …. but are interrupted by the least greatest showman. @VancityReynolds pic.twitter.com/RwlE4IXFX1
— Hugh Jackman (@RealHughJackman) April 27, 2018
Στη συνέχεια ο Deadpool θέλησε να κάνει πλάκα στον ηθοποιό που τον ενσαρκώνει τον Ράιαν Ρέινολντς. Όταν ο Ρέινολντς αγόρασε μια εταιρεία τζιν, ο Deadpool βρήκε την ιδανική ευκαιρία να τον προσβάλει προωθώντας την προσωπική του επιλογή, μια μεξικάνικη τεκίλα.
Και ποιος μπορεί να ξεχάσει το εκπληκτικό μουσικό βίντεο της Céline Dion, που κυκλοφόρησε στις 3 Μαΐου, το οποίο διαθέτει κάποιες σκληρές σκηνές από την ταινία, καθώς και τον Deadpool να χορεύει προκλητικά με τακούνια.
Την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησε ένα βίντεο στο YouTube του David Beckham, ο οποίος παρακολουθούσε το σημείο που στην πρώτη ταινία ακούγεται ένα “προσβλητικό” αστείο εναντίον του: “Έχετε ακούσει ποτέ τον David Beckham να μιλάει; Είναι σαν να έχει σεξουαλική επαφή με ένα δοχείο ήλιου”. Ενώ στη συνέχεια παρακολουθούμε τον Deadpool να προσπαθεί να του ζητήσει συγγνώμη με ξεκαρδιστικό τρόπο.
Και μετά ο Ράιαν Ρέινολντς πήγε σε τηλεοπτικό show στη Νότιο Κορέα κάνοντας μια εμφάνιση έκπληξη στο μουσικό διαγωνισμό ως λαμπερός μονόκερος, που τραγουδά το Tomorrow από το μιούζικαλ Άννι (εντυπωσιακή η σύνδεση με την προηγούμενη πλάκα στο μήνυμα του Hugh Jackman). Η αποκάλυψη ότι ήταν εκεί, προκάλεσε πανικό όπως καταλαβαίνετε.
Και υπάρχει και συνέχεια με μια πλαστή σελίδα του LinkedIn για έναν Peter, ο οποίος παρότι έχει απολύτως μηδενικές υπερδυνάμεις, προσλαμβάνεται ούτως ή άλλως από τον Deadpool για το X-Force. Η σελίδα του LinkedIn του Peter τον αναφέρει ως υπάλληλο X-Force από τον Απρίλιο και ως διευθυντή πωλήσεων για το Excalibur εδώ και 20 χρόνια.
Το Deadpool 2 παίζεται ήδη στους κινηματογράφους και μπορείτε να φανταστείτε την ταινία ως ένα σχεδόν δίωρο περίπλοκο κόλπο μάρκετινγκ για τον Ράιαν Ρέινολντς.
Ακόμα κι έτσι όμως αξίζει να τη δείτε.