Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, θυγατρική του ομίλου Volkswagen, ανακοίνωσε σήμερα την κατάργηση 9.500 θέσεων εργασίας μέχρι το 2025 στη Γερμανία, στο πλαίσιο ενός προγράμματος που αποσκοπεί στην εξοικονόμηση 6 δισ. ευρώ ετησίως έως το 2029.
Σε ανακοίνωσή της η Audi διευκρινίζει ότι η μείωση του προσωπικού της θα πραγματοποιηθεί χωρίς απολύσεις, κυρίως με τη μη αντικατάσταση όσων συνταξιοδοτούνται. Ανέφερε ότι οι χρηματικοί πόροι που θα αποδεσμευθούν θα επιτρέψουν «να αυξηθεί η παραγωγικότητα» στο πλαίσιο του «μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση».
Η εταιρία δεσμεύθηκε επίσης να δημιουργήσει 2.000 «νέες θέσεις ειδικών» στους τομείς που συνδέονται με την ηλεκτροκίνηση και το συνδεδεμένο στο διαδίκτυο αυτοκίνητο, οι προσλήψεις των οποίων θα γίνουν κατά προτεραιότητα από το εσωτερικό του ομίλου.
Αυτή τη στιγμή περίπου 90.000 άνθρωποι εργάζονται στην Audi, εκ των οποίων 60.000 στη Γερμανία.
Οι πωλήσεις, ο κύκλος εργασιών και τα λειτουργικά κέρδη της αυτοκινητοβιομηχανίας υποχώρησαν τα τρία πρώτα τρίμηνα του έτους, ενώ αυξήθηκαν στα άλλα κύρια σήματα του ομίλου –VW, Skoda και Seat– και στον κλάδο του αυτοκινήτου στο σύνολό του.
Στην έκθεσή του για το τρίτο τρίμηνο, ο όμιλος Volkswagen, ανέφερε κυρίως πως οι συνέπειες της διαταραχής που προκλήθηκε από την εφαρμογή νέων αντιρρυπαντικών προτύπων, την αύξηση των επενδύσεων στις νέες τεχνολογίες και των εξόδων προσωπικού βάρυναν στην επίδοση της θυγατρικής του.
«Δεν μπορούμε ακόμη να είμαστε ικανοποιημένοι από την εξέλιξη στην Audi», είχε δηλώσει ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου Φρανκ Βίτερ.
Αντιμέτωπη με την επιβράδυνση της αγοράς αυτοκινήτου, η Audi θα μειώσει κυρίως την ικανότητα παραγωγής των δύο γερμανικών εργοστασίων της που πλήττονται ήδη από μείωση της ζήτησης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοινώνει αυτό το σχέδιο αναδιάρθρωσης μερικούς μήνες πριν από την άφιξη ενός νέου επικεφαλής: ο Μάρκους Ντίσμαν θα αναλάβει από την 1η Απριλίου 2020 τη διεύθυνση της Audi, για μια νέα αρχή μετά την εποχή Στάντλερ που σημαδεύτηκε από το σκάνδαλο των κινητήρων ντίζελ.
Θα αντικαταστήσει τον Μπραμ Σοτ, ο οποίος ανέλαβε τον Ιανουάριο τη διεύθυνση της Audi, αφού είχε ήδη οριστεί προσωρινά επικεφαλής μετά την αποχώρηση, τον Ιούνιο του 2018, του Ρούπερτ Στάντλερ, ο οποίος έχει οδηγηθεί ενώπιον της δικαιοσύνης στο πλαίσιο του σκανδάλου με τους ‘πειραγμένους’ κινητήρες ντίζελ.