Τα θεάματα του Μπρόντγουεϊ στη Νέα Υόρκη γνώρισαν μια εξαιρετικά προσοδοφόρα περίοδο 2018-2019, τόσο σε αριθμό θεατών όσο και σε αριθμό εισιτηρίων που σχεδόν διπλασιάστηκαν μέσα σε μια δεκαετία.
Σχεδόν 14,7 εκατομμύρια θέσεις πωλήθηκαν, σημειώνοντας αύξηση 7,1% σε έναν χρόνο, για έναν κύκλο εργασιών ύψους 1,82 δισεκατομμυρίου δολαρίων, αυξημένος κατά 7,8%.
Οι πωλήσεις των εισιτηρίων σχεδόν διπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας που πέρασε (+94%) και υπερδιπλασιάστηκαν (+211%) σε 20 χρόνια.
Εξαλείφοντας τον αντίκτυπο που είχε η δυσμενής σύγκριση με την περίοδο 2017-2018, που μετρούσε 53 εβδομάδες έναντι 52 φέτος, η προσέλευση του κοινού αυξήθηκε κατά 9,5% όπως και οι πωλήσεις εισιτηρίων κατά 10,3%.
Παρότι το πρόγραμμα δεν περιλάμβανε φέτος ένα μιούζικαλ “φαινόμενο” όπως ήταν το “Hamilton” το 2015-2016, το “Dear Evan Hansen” το 2016-2017 ή το “The Band’s Visit” το 2017-2018, αρκετά θεάματα είχαν επιτυχίες όπως το “Tootsie” ή το “The Prom”.
Όσον αφορά τα θεατρικά έργα, “To Kill a Mockingbird”, η πολυαναμενόμενη νέα διασκευή του αριστουργήματος της Χάρπερ Λι, ήταν η ατραξιόν της σεζόν.