today-is-a-good-day
29.8 C
Athens

Τα υβριδικά κινητήρια σύνολα του ανανεωμένου Suzuki S-Cross

Εντυπωσιακή σχεδίαση, δυναμικό χαρακτήρα και υβριδικό προφίλ απέκτησε το αναβαθμισμένο Suzuki S-Cross. Πλέον υπάρχουν δύο μηχανικά υβριδικά σύνολα. Το Mild Hybrid και το Strong Hybrid σε συνδυασμό με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή τετρακίνηση All Grip Select.

Στην πρώτη περίπτωση ο κινητήρας 1.4 BOOSTER JET συνδυάζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V SHVS, που εξασφαλίζει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων και μεγαλύτερη ισχύ όταν απαιτηθεί. Οι 129 ίπποι αποδίδονται στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 235 Nm στο εύρος στροφών 2.000 – 3.000. Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα φθάνει τους 14 ίππους και η ροπή τα 53 Nm. Να σημειώσουμε ότι στη δικίνητη έκδοση, το S-Cross δεν επιβαρύνεται με ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

Ωστόσο υπάρχει και ο κινητήρας 1.5 DUALJET που χρησιμοποιεί σύστημα διπλού μπεκ ψεκασμού, ο οποίος συμβάλλει στην αύξηση της θερμικής απόδοσης του μηχανικού συνόλου. Το πλήρως υβριδικό σύστημα (ίδιο με αυτό που υπάρχει και στο VITARA) συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς είναι 116 ίπποι, με τους ρύπους να κυμαίνονται κάτω από 120 γρ. CO2/χλμ. στις δικίνητες εκδόσεις (οι οποίες δεν επιβαρύνονται με ετήσια τέλη κυκλοφορίας) και 130 γρ. στις τετρακίνητες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ