Στη δημιουργία ενός νέου οικοσυστήματος προχωρούν από κοινού Vodafone και Public, παρέχοντας στους καταναλωτές συνδυαστικές προσφορές για κινητή, σταθερή και ψυχαγωγία στο σπίτι, καθώς και προγράμματα επιβράβευσης πελατών.
Της Γωγώς Κατσέλη
Η αρχή της συνεργασίας με τα εγκαίνια του πρώτου Vodafone shop-in-shop στο κατάστημα Public Συντάγματος, ενώ στόχος είναι να λειτουργούν 10 τέτοια καταστήματα έως τα τέλη Μαρτίου του 2024 και 44 μέσα στο επόμενο 18μηνο.
Μέσω του νέου οικοσυστήματος που παρουσιάστηκε χθες, οι πελάτες Vodafone και Public έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές – για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.
Αντίστοιχα, στις αγορές στη Vodafone προσφέρεται επιδότηση έως 300 ευρώ με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public. Παράλληλα, στην καρτοκινητή προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Με την απόκτηση Smart TV ή tablet από τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια.
«Πέραν των προνομίων κατά την αγορά προϊόντων, η συνεργασία επιφυλάσσει αμφίδρομα οφέλη και στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών, όπου οι πελάτες της Vodafone θα επωφελούνται από το πρόγραμμα του Public σε κορυφαίες κατηγορίες, και αντιστοίχως οι πελάτες του Public θα επιβραβεύονται για τις αγορές τους στα καταστήματα Vodafone», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Όσον αφορά στα επόμενα κοινά βήματα ανάπτυξης των δύο εταιριών, σε πρώτη φάση, έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα και στις φυσικές πωλήσεις. Ωστόσο, οι δύο εταιρίες πρόκειται να αξιοποιήσουν την εμπειρία τους στο ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάζοντας omnichannel ταξίδια αγορών, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα είτε να ολοκληρώνει την συνδυαστική του αγορά online.
O διευθύνων σύμβουλος του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε ότι η συνεργασία αυτή είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του Public και τη δέσμευσή να καινοτομεί διαρκώς με νέες συνεργασίες και πρωτοβουλίες που φέρνουν περισσότερα στους πελάτες. «Με τη Vodafone ξεκινάμε ένα κοινό ταξίδι για να προσφέρουμε μαζί ξεχωριστές προτάσεις που συνδυάζουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση με τα ανάλογα προϊόντα: κινητά, laptop, τηλεοράσεις και διαμορφώνουν μία ενιαία εμπειρία», πρόσθεσε.
Από την πλευρά της, η εμπορική ειευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Κάτια Σταθάκη, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι: «Ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά, αλλά και στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, αλλά και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας, στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται, και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands».