Στο πλαίσιο της 87ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), αντιπροσωπεία της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ επισκέφθηκε το περίπτερο του φορέα, καθώς και σειρά υποκαταστημάτων και υπηρεσιών του στην Κεντρική Μακεδονία.
Η αντιπροσωπεία, αποτελούμενη από τον υποδιοικητή του e-ΕΦΚΑ, Αλέξανδρο Βαρβέρη, τον εκπρόσωπο Τύπου του e-ΕΦΚΑ, Ηλία Τσούνη, τη Γενική Διευθύντρια Παροχών & Υγείας, Βαγιούλα Αγαδάκου και την προϊσταμένη της Περιφερειακής Υπηρεσίας Συντονισμού & Υποστήριξης (Π.Υ.Σ.Υ.) Κεντρικής Μακεδονίας, Ευαγγελία Πατέρα, επισκέφθηκαν το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) Κεντρικής Μακεδονίας, που πλέον στεγάζεται σε σύγχρονο κτήριο στο PORTO CENTER, μαζί με τα ΠΕΚΑ Θεσσαλονίκης, την πρότυπη Τοπική Διεύθυνση Τούμπας, το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) στην Πύλη Αξιού, καθώς και την Α΄ Τοπική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, επί της οδού Αριστοτέλους.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η αντιπροσωπεία της διοίκησης διαπίστωσε το σημαντικό έργο που έχει συντελεστεί από τις υπηρεσίες του φορέα στην Κεντρική Μακεδονία και έγινε αποδέκτης σειράς προτάσεων από τους εργαζόμενους που σχετίζονται με την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση συνταξιούχων και ασφαλισμένων.
Η συμμετοχή του e-ΕΦΚΑ στην 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης αντικατοπτρίζει τα βήματα για την επόμενη φάση του ψηφιακού μετασχηματισμού, στην οποία θα περάσει ο φορέας με τη δημιουργία σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων (Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος και πλήρους ψηφιοποίησης του ασφαλιστικού βίου των ασφαλισμένων).
Στόχος της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ είναι να συνεχίσει να αποτελεί έναν σύγχρονο ασφαλιστικό φορέα, που θα παρέχει διαρκώς βελτιούμενες και ποιοτικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, με ταχύτητα, επαγγελματισμό και ενσυναίσθηση».