today-is-a-good-day
11.2 C
Athens

Τα ιλιγγιώδη νούμερα που προκάλεσε το γκολ του Μέσι στα social media

Το γκολ-φάουλ του Λιονέλ Μέσι στο ντεμπούτο του στο MLS με την Ίντερ Μαϊάμι -στον αγώνα με την Κρουζ Αζούλ- έκανε αναπόφευκτα τον γύρο του κόσμου, προκαλώντας ιλιγγιώδη νούμερα στα social media.

Ένα φάουλ από απόσταση είκοσι μέτρα, που για τον Μέσι φαίνονταν σαν να ήταν έντεκα.

Το γκολ του Αργεντινού σούπερ σταρ ακολούθησε ένα τρομακτικό…κύμα στα social media. Δύο μέρες αργότερα, το βίντεο που δημοσίευσε το επίσημο προφίλ του MLS, είχε 54 εκατομμύρια προβολές, 381.000 likes και 94 εκατομμύρια retweets, όπως αναφέρει η ιταλική εφημερίδα «Gazzetta dello Sport».

Απίστευτα νούμερα, αν αναλογιστεί  κάποιος ότι γεγονότα παγκόσμιας σημασίας όπως η νίκη της Αργεντινής στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ και ο θρίαμβος της Μάντσεστερ Σίτι στον τελικό του Champions League, έχουν φτάσει «μόλις» τα 16 εκατομμύρια και 6 εκατομμύρια προβολές αντίστοιχα στο twitter.

Να σημειωθεί, όπως αναφέρει η ισπανική εφημερίδα «Marca», ότι η ανακοίνωση της μεταγραφής του Λιονέλ Μέσι έκανε την Ίντερ Μαϊάμι έναν από τους συλλόγους που έχει κερδίσει τους περισσότερους ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα το τελευταίο διάστημα. Το instagram (@intermiamicf) της αμερικανικής ομάδας εκτινάχθηκε από 1 εκατομμύριο οπαδούς στα 11,6 εκατομμύρια που είναι σήμερα.

Στην Ισπανία, μόνο η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα και η Ατλέτικο ξεπερνούν το όριο. Στη Βραζιλία, βρίσκεται μόνο πίσω από τη Φλαμένγκο σε ακολούθους στο instagram, που έχει 17.694.296 εκατομμύρια – έχει ήδη ξεπεράσει την Κορίνθιανς (9.902 εκατομμύρια), το Σάο Πάολο (5.240 εκατομμύρια) και την Παλμέιρας (5 εκατομμύρια). Η Μπόκα Τζούνιορς παραμένει στο 8,3, έναντι 7,8 της Ρίβερ Πλέιτ.

Αυτοί οι αριθμοί είναι ήδη υψηλότεροι από όλες τις ομάδες του NFL, το κύριο πρωτάθλημα αμερικανικού ποδοσφαίρου, και επίσης υψηλότεροι από εκείνους των ομάδων που απαρτίζουν τo πρωτάθλημα μπέισμπολ των Ηνωμένων Πολιτειών.

Μια άλλη αύξηση στον αντίκτυπο της Ίντερ Μαϊάμι σημειώθηκε στο Tik Tok (InterMiamiCF), που έφτασε τους 5,2 εκατομμύρια ακολούθους και πρακτικά τριπλασίασε τα νούμερα σε σχέση με αυτά που είχε πριν από την άφιξη του Αργεντινού σταρ.
Αθροίζοντας όλα τα κοινωνικά δίκτυα, ο σύλλογος έχει περισσότερους από 30 εκατομμύρια ακόλουθους, ενώ εκτός από τις πλατφόρμες που αναφέρθηκαν παραπάνω, υπάρχουν 2 εκατομμύρια στο Facebook και 700.000 στο twitter.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ