Απαντήσεις στις καταγγελίες – αιτιάσεις περί «δραματικών και επικίνδυνων παραβιάσεων του πρωτοκόλλου ασφαλείας στους σταθμούς της Γραμμής 3 της Αττικό Μετρό» με αφορμή καθυστερήσεις δρομολογίων το βράδυ της Πέμπτης 17 Νοεμβρίου, λόγω του τεχνικού προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης, δίνει με ανακοίνωσή της η ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
Ειδικότερα η ΣΤΑΣΥ απορρίπτει τις αιτιάσεις που διατυπώνονται περί επιχειρησιακών κενών λειτουργίας και ελλιπούς στελέχωσης των σταθμών με προσωπικό και διευκρινίζει, πως με την έναρξη λειτουργίας των σταθμών «ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ», «ΠΕΙΡΑΙΑΣ» και «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ» η συχνότητα των δρομολογίων στο τμήμα ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ – ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ τις ώρες αιχμής δεν άλλαξε, παρέμεινε στα 4 λεπτά και τις νυχτερινές μάλιστα ώρες μειώθηκε στα 9 λεπτά (από 10 λεπτά), ενώ και οι συρμοί που κυκλοφορούν στη Γραμμή 3 έχουν αυξηθεί σε 24 από 22.
Σε ό,τι αφορά το τεχνικό πρόβλημα σηματοδότησης διευκρινίζει, πως το πρόβλημα αποκαταστάθηκε, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και τα ισχύοντα πρωτόκολλα ασφαλούς κίνησης συρμών και μετακίνησης επιβατών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ακολουθήθηκε η συνήθης διαδικασία συνέχισης εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου σε μονή τροχιά και για το λόγο αυτό οι επιβάτες ενημερώθηκαν για την ανάγκη αλλαγής αποβάθρας.
Και προσθέτει πως «ο έμπειρος μηχανισμός της ΣΤΑΣΥ (Κέντρο Ελέγχου, οδηγοί συρμών, σταθμάρχες, υπάλληλοι σηματοδότησης) κινητοποιήθηκε όπως κάθε φορά άμεσα και αποκατέστησε αποτελεσματικά την τεχνική βλάβη που σημειώθηκε. Με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο η ΣΤΑΣΥ απορρίπτει τις αιτιάσεις που διατυπώνονται περί επιχειρησιακών κενών λειτουργίας και ελλιπούς στελέχωσης των σταθμών με προσωπικό».