Η ένωση πιλότων (The Allied Pilots Association) που εκπροσωπεί 15.000 πιλότους της American Airlines ανακοίνωσε χθες ότι είναι αντίθετη σε μία προσπάθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη στο Κογκρέσο των ΗΠΑ για την παράταση μιας απαλλαγής, αναφορικά με τις απαιτήσεις εκδήλωσης κατάστασης συναγερμού στα πιλοτήρια των αεροσκαφών 737 MAX για τις εκδόσεις του ίδιου τύπου αεροσκαφών 7 και 10.
Η Boeing βρίσκεται αντιμέτωπη με μία προθεσμία που λήγει το Δεκέμβριο, σχετικά με την εξασφάλιση έγκρισης από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) για τις εκδόσεις 7 και 10 του αεροσκάφους 737 MAX ή στην αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να καλύψει νέες απαιτήσεις για την εκδήλωση κατάστασης συναγερμού στο πιλοτήριο των αεροσκαφών, καθυστερώντας σημαντικά την είσοδο των παραπάνω αεροσκαφών σε επιχειρησιακή χρήση.
Η ίδια ένωση τόνισε ότι “Η Boeing είναι αναγκαίο να προχωρήσει με την εγκατάσταση μοντέρνων συστημάτων συναγερμού στο πιλοτήριο για τα αεροσκάφη 737 MAX 7 και 10, προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος αιφνιδιασμού των πιλότων ή της πρόκλησης σύγχυσης στη διάρκεια πολύπλοκης, και συνδυαστικής αστοχίας συστημάτων”.