Στο νέο SUV Renault Austral θα κάνει την πρεμιέρα του το τρίτης γενιάς σύστημα τετραδιεύθυνσης που φέρει την ονομασία «4 Control Advanced».
Η γαλλική μάρκα ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να καινοτομεί και στον τομέα της διεύθυνσης των πίσω τροχών.
Το πρώτο σύστημα διεύθυνσης των πίσω τροχών της Renault παρουσιάστηκε και διατέθηκε στην αγορά το 2007. Τώρα, η τρίτη γενιά είναι εξελιγμένη και πιο αποδοτική, όπως σημειώνεται στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.
Η Renault θεωρεί ότι πρόκειται για μία σημαντική τεχνολογική εξέλιξη, η οποία θα δώσει νέες δυνατότητες στο καινούργιο μοντέλο της. Ανακοίνωσε ότι το Renault Austral, που ανήκει στη δημοφιλή κατηγορία των C-SUV, απέκτησε αναβαθμισμένη οδηγική άνεση, αξιοσημείωτη ευελιξία και δυναμικές επιδόσεις, χάρη στις ιδιότητες του νέου συστήματος τετρακίνησης.
Η Renault εισάγει την τεχνολογία διεύθυνσης των πίσω τροχών στη νέα πλατφόρμα CMF-CD. Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο της διεύθυνσης των πίσω τροχών, πλέον είναι δυνατή η τροποποίηση της πίσω ανάρτησης για να προσφέρει καλύτερη απόδοση σε όλες τις συνθήκες: Ευελιξία στην πόλη, ευελιξία σε επαρχιακούς και ορεινούς δρόμους, σταθερότητα και ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο.
Εκτός από το ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, το ολοκαίνουργιο Austral διαθέτει πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων για καλύτερο κράτημα στον δρόμο, πιο άνετη οδήγηση και καλύτερη σταθερότητα σε όλες τις περιστάσεις. Σε κακούς δρόμους, η κίνηση των πίσω τροχών επωφελείται από το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης και είναι πολύ καλύτερο για να αντιμετωπίζει τυχόν ακανόνιστα τμήματα στο οδόστρωμα. Τα πλεονεκτήματα είναι άμεσα: Η επαφή του τροχού με τον δρόμο είναι καλύτερη και βελτιώνεται η άνεση.
Όταν το αυτοκίνητο ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες ή κινείται σε δρόμους με στροφές, με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χλμ./ώρα, οι πίσω τροχοί στρίβουν έως και 1° στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην προσθήκη ενός ενεργοποιητή διεύθυνσης τοποθετημένου στον πίσω άξονα, ο οποίος αξιοποιεί τα στοιχεία που δέχεται από το σύστημα διεύθυνσης των μπροστινών τροχών, τον κινητήρα και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP).
Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το Austral είναι πολύ ευέλικτο και εύκολο στους ελιγμούς στους δρόμους της πόλης και πως διακρίνεται σε αυτόν τον τομέα στη κατηγορία των C-SUV.
Ο κύκλος στροφής από κράσπεδο σε κράσπεδο είναι περιορισμένος στα 10,1 μέτρα, επίδοση που είναι καλύτερη ακόμη και από ορισμένα αυτοκίνητα πόλης. Ο ενεργοποιητής διεύθυνσης του Austral που βρίσκεται στον πίσω άξονα μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 5° προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς (σε σύγκριση με 3,5° στην τετραδιευθυνση προηγούμενης γενιάς).
Με την τελευταία γενιά τεχνολογίας Multi Sense στο Austral, τώρα ο οδηγός μπορεί να ενισχύσει την εμπειρία οδήγησης. Ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης που έχει επιλεγεί, Eco, Comfort ή Sport, είναι δυνατό να ρυθμίσει καθεμία από τις 3 λειτουργίες σε ένα από τα 13 διαφορετικά επίπεδα. Οι ρυθμίσεις καλύπτουν τη συμπεριφορά του πλαισίου καθώς και ορισμένες οδηγικές παραμέτρους: Διεύθυνση, απόκριση πλαισίου και κινητήρα, έλεγχος πρόσφυσης και δυναμικός έλεγχος οχήματος. Αυτή η δυνατότητα είναι προσβάσιμη μέσω της οθόνης OpenR ή ενός νέου κουμπιού για συγκεκριμένη λειτουργία που βρίσκεται στο τιμόνι.