Νέο εμπλουτισμένο πρόγραμμα δρομολογίων σχεδιάζει για το νομό Θεσσαλονίκης ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ), με στόχο την αποφυγή συνωστισμού σε κρίσιμες λεωφορειακές γραμμές , αφού «σε λίγες εβδομάδες ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούν στην πόλη θα φτάσει στα περίπου 530 οχήματα».
Αυτό επισημαίνει σε σημερινή του ανακοίνωση ο ΟΣΕΘ, υπενθυμίζοντας ότι πλέον, καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν περισσότερα 450 οχήματα (+40%),ενώ τον Δεκέμβριο του 2019 ο αριθμός τους μετά βίας έφτανε τα 320 οχήματα.
Το νέο πρόγραμμα που σχεδιάζει ο ΟΣΕΘ, θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μετακίνησης του επιβατικού κοινού σχεδόν όλες τις λεωφορειακές γραμμές, με έμφαση σε αυτές που εξυπηρετούν τη Δυτική Θεσσαλονίκη, «όπου εντοπίζονται τα σοβαρότερα προβλήματα», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.
Ενδεικτικά, προσπάθειες αποσυμφόρησης θα γίνουν -μεταξύ άλλων- για τις γραμμές 19 (Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός), 20 (Μενεμένη – Αριστοτέλους), 21 (Εύοσμος – Αριστοτέλους), 23 (Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές), 25 (Νεάπολη – Βενιζέλου), 26 (Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας), 27 (Σταυρούπολη – Πανεπιστήμιο), 29 (Πολίχνη – Αριστοτέλους), 32 (Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους) και 34 (‘Ανω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους).
«Σε μεγάλο βαθμό και με τη συνεργασία καταρχάς του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αλλά όλων των εμπλεκόμενων φορέων, πετύχαμε τον στόχο που είχαμε θέσει πριν 13 μήνες για την αύξηση των οχημάτων που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη», επισήμανε ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης, υπογραμμίζοντας ότι «τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ενταχθούν στον ΟΑΣΘ επιπλέον οχήματα, τόσο από τη μίσθωση με leasing, όσο και από το χρησιδάνειο του δήμου Θεσσαλονίκης».
«Με την αύξηση του στόλου είμαστε πλέον σε θέση να προχωρήσουμε σε σχεδιασμό και βελτιώσεις του προγράμματος των δρομολογίων ώστε, όταν θα έχουμε χαλάρωση των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας, οι επιβάτες να μην συνωστίζονται», υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.
Διευκρίνισε μάλιστα, «έχουμε το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και προχωρούμε σε ενέργειες για τις μελέτες ενός ενιαίου, αυτόματου συστήματος κομίστρου, αλλά και για την ένταξη, μετά από πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, περί των 100 ηλεκτρικών λεωφορείων μέσα στην επόμενη διετία».