today-is-a-good-day
12.5 C
Athens

Μαριονέτες στην πασαρέλα στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Με την εν εξελίξει πανδημία του νέου κορονοϊού , οι σχεδιαστές μόδας γίνονται δημιουργικοί για να παρουσιάσουν συλλογές με μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021.

Ανεβάζοντας την εφευρετικότητα σε άλλο επίπεδο ο Τζέρεμι Σκοτ ​επέλεξε μια παράσταση με μαριονέτες για την πιο πρόσφατη επίδειξη μόδας για τον Moschino στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνο.

Οι μαριονέτες που δημιουργήθηκαν από το Jim Henson’s Creature Shop αντικατέστησαν τα μοντέλα με εξαιρετικές λεπτομέρειες.

Ο Τζέρεμι Σκοτ παρουσίασε σε μία ταινία παραγωγής του Άλεξ Γουίντερ, 40 δημιουργίες που σχεδιάστηκαν αρχικά σε κανονικές διαστάσεις και στη συνέχεια έγινε η προσαρμογή τους για τις κούκλες 76 εκατοστών στο ατελιέ του, στο Μιλάνο.

Οι μαριονέτες απεικόνιζαν προσωπικότητες της μόδας της πραγματικής ζωής, όπως η  αρχισυντάκτρια της Vogue, Άννα Γουίντουρ και ο Βρετανός δημοσιογράφος, Χέιμις Μπόουλς στην πρώτη σειρά των καλεσμένων και η Soo Joo Park στη σκηνή.

Επιλέγοντας να γιορτάσει την κουλτούρα της υψηλής ραπτικής εν μέσω πανδημίας, ο Τζέρεμι Σκοτ προσπάθησε να προσφέρει μια φανταστική απόδραση για όσους παραμένουν στο σπίτι.

«Ήταν σίγουρα ένα έργο αγάπης» δήλωσε στη βρετανική Vogue. «Είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις μια παράσταση με αληθινά μοντέλα και να τους φοράς ρούχα σε παραδοσιακό μέγεθος, να ανοίγεις τη μουσική – και να προχωράς. Σκηνοθέτησα την ταινία… ήταν μια από τις πιο εκπληκτικές και προκλητικές δημιουργικές απόπειρες που έχω κάνει ποτέ» πρόσθεσε.

Ο Σκοτ ​ έχει σχέση με μερικούς από τους μαριονετίτστες που δούλεψαν στην ταινία από τις πρώτες μέρες του στο Λος Άντζελες, στα μέσα της δεκαετίας του 2000. «Ήμουν ο πρώτος σχεδιαστής που έντυσε ποτέ τη Miss Piggy!» επισήμανε.  Ακόμη και εκείνοι εντυπωσιάστηκαν από την ιδέα. Είναι  λάτρεις της μαριονέτας – αλλά ακόμη και για αυτούς φάνηκε ριζοσπαστικό να κάνω κάτι τόσο κομψό και σικάτο» πρόσθεσε.

Γι αυτή τη σεζόν ο Τζέρεμι Σκοτ υιοθέτησε μια βασιλική παλέτα χρωμάτων, απάλυνε τα προηγούμενα ζεστά ροζ και μπλε ελεκτρικ υπέρ του φωτεινού πράσινου (pea green) και του σάπιου μήλου, του απαλού χρυσού και ανοιχτού γαλάζιου – όλα τα χρώματα που θυμίζουν τις πούδρες απο εικόνες ροκοκό στα τέλη του 17ου αιώνα.

Τα μοντέλα – μαριονέτες παρουσίασαν  φορέματα και βραδινές τουαλέτες με όγκο και φλοράλ  κεντήματα, κορσέδες και εντυπωσιακές τσάντες.  Η ασυμμετρία ήταν εμφανής παντού με υφάσματα σε αντίθεση και διαφορετικές σιλουέτες και μήκη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ