Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, πραγματοποίησε κατά τη διάρκεια του lock-down, μια διαδικτυακή πώληση. Ο ενδιαφερόμενος αγοραστής με επτά κλικ και σε επτά ημέρες απέκτησε ένα Nissan Juke το οποίο μάλιστα ήρθε στην πόρτα του.
Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp.
Σημειώνεται ότι η ίδια αντιπροσωπεία πριν από 4 χρόνια, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter.