O κυβερνητικός εκπρόσωπος έδωσε στη δημοσιότητα τον κατάλογο των Μέσων που συμμετείχαν στην διαφημιστική καμπάνια “Μένουμε Σπίτι”.
Aναλυτικά όσα ανέφερε επί του θέματος, ο κ. Πέτσας:
Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορωνοϊού, η Κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα, προκειμένου να αποτρέψει την επέλασή του, να στηρίξει το σύστημα υγείας και να σωθούν ζωές.
Οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών.
Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Επιπλέον, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το Υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές.
Διευκρινίστηκε, μάλιστα, από τις 10 Απριλίου 2020 στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι στο τέλος θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν και τα ποσά που πήραν.
Για να γίνει ωστόσο αυτό χρειαζόταν να πραγματοποιηθεί ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος, ώστε να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά, οι καταχωρίσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης.
Εν συνεχεία εστάλη ο σχετικός κατάλογος για τις πληρωμές στο Υπουργείο Οικονομικών.
Στο πλαίσιο αυτό, ο κατάλογος των Μέσων και των ποσών δίνεται σήμερα στη δημοσιότητα. Θα επισυναφθεί στο κείμενο της εισαγωγικής μου τοποθέτησης».
Ακολουθεί ο αναλυτικός κατάλογος: