Με έναν ιδιαίτερα ευρηματικό τρόπο επέλεξαν τα Jumbo να διαφημιστούν φέτος ενόψει του Πάσχα. Παρότι τα καταστήματά είναι κλειστά και ο τζίρος της επιχειρήσής τους έχει υποπολλαπλασιαστεί, οι υπεύθυνοι του Jumbo στοχεύοντας στην ηλεκτρονική πώληση, συνεργάστηκαν και πάλι με ον Πέτρο Γαϊτάνο, χρησιμοποιώντας πλάνα από την περσινή καμπάνια και τον γνωστό ερμηνευτή που είναι ταυτισμένος με την Μ.Εβδομάδα, να συμμετέχει μέσω skype.
Δείτε τη συνέχεια στο βίντεο: