Οι νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί και στη χώρα μας, λόγω του κορονοϊού, έχουν αλλάξει δραματικά την εικόνα στον κλάδο των σούπερ-μάρκετ, οι διοικήσεις των οποίων εξετάζουν πλέον σε καθημερινή βάση τις κινήσεις τους, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν το καλύτερο δυνατό στις αυξημένες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.
Ήδη η Μετρό ΑΕΒΕ (My Market) αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα στην πρόσληψη 200 ατόμων για την κάλυψη αναγκών της σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.
Ήδη πραγματοποιούνται interviews με υποψηφίους και από αύριο κιόλας αναμένονται να ξεκινήσουν οι πρώτες προσλήψεις και η άμεση ενσωμάτωση του προσωπικού στο δίκτυο. Η διάρκεια των συμβάσεων θα είναι περιορισμένη για κάποιους μήνες, ωστόσο κάποιοι εργαζόμενοι αναμένεται να παραμείνουν στην εταιρεία και μετά το τέλος της πανδημίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και άλλες λιανεμπορικές αλυσίδες εξετάζουν τρόπους για να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες ανάγκες σε προσωπικό, ωστόσο:
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος προγραμματίζει προσλήψεις το επόμενο διάστημα, όπως και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, ενώ και το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ e-fresh έχει ενισχύσει το δυναμικό του για να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερα αυξημένες παραγγελίες των τελευταίων εβδομάδων.
Στάση αναμονής φαίνεται ότι κρατάνε, τουλάχιστον στη δεδομένη φάση, τόσο η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία άλλωστε διαθέτει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό εργαζομένων, όσο και η Lidl, η οποία, σημειωτέον, δεν διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η πορεία του κορονοϊού τις επόμενες ημέρες στη χώρα μας, αλλά και η εξέλιξη της ζήτησης στα σούπερ μάρκετ, θα διαμορφώσουν τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν τα επιτελεία των κορυφαίων retailers που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.