Οι διατροφικές πληροφορίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο για τους καταναλωτές στην επιλογή εναλλακτικών λύσεων για το κρέας, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Μάλιστα η σχετική έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι διατροφικές πληροφορίες έχουν μεγαλύτερη επιρροή από τη λίστα των συστατικών.
Όπως προκύπτει, πέρα από τις ανησυχίες για το περιβάλλον ή την υγεία, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για την κατανάλωση φυτικών κρεάτων, επειδή είναι κάτι νέο και είναι περίεργοι. Αυτή η περιέργεια μπορεί να αποτελέσει καλό σημείο για εταιρείες, που μπορούν να ικανοποιήσουν τους καταναλωτές, όταν αυτοί δοκιμάσουν τα προϊόντα.
Εταιρείες όπως η Beyond Meat και η Impossible Foods ανταγωνίζονται για μερίδια αγοράς με πιο παραδοσιακές εταιρείες, όπως η Nestlé, η Tyson Foods και η Conagra. Ορισμένοι ανταγωνίζονται μεταξύ τους, ωστόσο ο κ. Pat Brown, Διευθύνων Σύμβουλος της Impossible Foods, δήλωσε ότι ο πραγματικός ανταγωνισμός τους είναι η βιομηχανία κρέατος.
Σε γενικές γραμμές οι καταναλωτές πιστεύουν ότι οι φυτικές εναλλακτικές λύσεις είναι πιο υγιεινές από το κρέας.
Μάλιστα αυτό συμβαίνει, παρόλο που η βιομηχανία κρέατος έχει από καιρό επισημάνει στους καταναλωτές να δουν τον σχετικά μακρύ κατάλογο των συστατικών στα φυτικά προϊόντα.
Αρκετοί διαιτολόγοι αναφέρουν ότι οι φυτικές εναλλακτικές λύσεις είναι πιο υγιεινές από το κρέας, αλλά οι ποσότητες νατρίου και κορεσμένου λίπους, μπορεί τελικά να είναι περίπου οι ίδιες με αυτές του βοείου κρέατος.