Να επιλέξουν ανάμεσα στη Beyond Meat και την Impossible Foods, δύο από τους μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς, που ξεκίνησαν τα φυτικά κρέατα, καλούνται μεγάλες αλυσίδες εστιατορίων.
Η McDonald’s αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους πελάτες και η εταιρεία, αυτό το μήνα, θα επεκτείνει τη δοκιμή ενός φυτικού προϊόντος με βάση το κρέας, σε συνεργασία με την Beyond Meat.
Η KFC έτρεξε μια επιτυχημένη δοκιμή τον Αύγουστο σε ένα εστιατόριο, σε συνεργασία με την Beyond Meat, αλλά δεν έχει ανακοινώσει εάν θα λανσάρει το vegan προϊόν της σε εθνικό επίπεδο.
Η αλυσίδα φτιάχνει burrito και tacos με την Beyond Meat, τα οποία διατίθενται σε περισσότερα από 580 εστιατόρια στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η αλυσίδα ξεκίνησε στον Καναδά τον Αύγουστο, με το “Beyond Famous Star” burger, βασιζόμενη στην επιτυχία του burger, που λάνσαρε νωρίτερα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
H Burger King έχει στον κατάλογό της το “Impossible Whopper” στις Ηνωμένες Πολιτείες.
H White Castle συνεργάζεται με την Impossible Foods, για το φυτικό μπιφτέκι, που πουλάει στα περισσότερα εστιατόρια των ΗΠΑ.
Το vegan cheeseburger βρίσκεται στον κατάλογο από τον Απρίλιο, σε συνεργασία με την Impossible Foods, ενώ η αλυσίδα είχε βρεθεί στο επίκεντρο, όταν υπήρξαν ελλείψεις.
Η αλυσίδα Habit Burger Grill σχεδιάζει να λανσάρει φυτικά κρέατα από την Impossible Foods στο μενού της, το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία είναι στο επίκεντρο, καθώς η Yum Brands ανακοίνωσε ότι θα αποκτήσει την αλυσίδα burger με έδρα την Καλιφόρνια.