«Αυξάνεται η ζήτηση του κρασιού, συγκριτικά με το ελαιόλαδο και την φέτα», σημειώνει στο FnB Daily η Σοφία Βάνα, CEO της Hellas Food World. Ωστόσο, όπως παρατηρεί η ίδια, το ελαιόλαδο και η φέτα συνεχίζουν να έχουν μεγαλύτερες εξαγωγές από το κρασί, όμως παρατηρείται μια μεγαλύτερη αύξηση της ζήτησης στο κρασί το τελευταίο εξάμηνο.
Την άνοδο των εξαγωγών του κρασιού υπογραμμίζει και ο Παρασκευάς Κορδοπάτης, Διευθυντής της ΚΕΟΣΟΕ. «Οι εξαγωγές του κρασιού θα συνεχίσουν να αυξάνονται», σημειώνει ο κ. Κορδοπάτης και προσθέτει πως «πλέον οι Έλληνες παραγωγοί στρέφουν το βλέμμα τους στο εξωτερικό, συμμετέχουν σε εκθέσεις και προβαίνουν σε προωθητικές ενέργειες».
«Η αλματώδης αύξηση των εξαγωγών της φέτας οφείλεται στην καθίζηση, που παρατηρείται στην ελληνική αγορά» σημειώνει ο Χρήστος Αποστολόπουλος, πρόεδρος του ΣΕΒΓΑΠ και προσθέτει ότι οι εταιρείες στρέφονται στο εξωτερικό, για να καλύψουν το χαμένο έδαφος στην ελληνική αγορά.