Το τριετές της πλάνο ανακοίνωσε η Domino’s Pizza, με την αλυσίδα να εισέρχεται και επίσημα στο νέο οικονομικό έτος, αντιμετωπίζοντας θέματα όπως είναι το υψηλότερο κόστος τροφίμων.
Η Domino’s, που έχει επικεντρωθεί στο να αυξήσει τις πωλήσεις carryout, υφίσταται ισχυρό ανταγωνισμό από την άνοδο υπηρεσιών delivery.
Σύμφωνα με τον CFO της Domino, Jeff Lawrence, στη διάσκεψη της ICR, ο Όμιλος προβλέπει αύξηση του κόστους τροφίμων 1%-3% μέσα στο 2020, ενώ είναι πιθανό οι διαφορές στην ισοτιμία των χωρών να αυξήσουν περισσότερο τις τιμές.
Αν και η Ισλανδία είναι μια κλειστή αγορά εστίασης, η Domino’s κατέχει μερίδιο αγοράς 37,6% στην εγχώρια fast-food βιομηχανία.
Το υψηλό κόστος εργασίας, ωστόσο, η αποδυνάμωση των οικονομικών συνθηκών στη Βόρεια Ευρώπη και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός, συνέβαλαν στην υποτονική απόδοση σε Ισλανδία, Νορβηγία Σουηδία.
Οι δύο τελευταίες χώρες δεν είναι κερδοφόρες για τη Domino’s, η οποία τον Οκτώβριο του 2019 ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να εγκαταλείψει τη Σκανδιναβία.