today-is-a-good-day
16.8 C
Athens

Η Toyota Supra GT4 αποδίδει 430 ίππους

Παρά την οικονομική κρίση και τις πτώσεις των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη και την Κίνα – τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο – οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν την εξέλιξη των μοντέλων ειδικών προδιαγραφών.

Αυτά τα αυτοκίνητα υψηλής αξίας θα προσελκύσουν πελάτες με μεγάλη οικονομική δυνατότητα και παράλληλα αποτελούν το φυτώριο για την δοκιμή και την εξέλιξη τω νέων τεχνολογιών παραγωγής ενέργειας, ασφάλειας κ.α.

Η Toyota, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας με ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό στη πίττα της διεθνούς αγοράς αυτοκινήτων, ολοκλήρωσε την εξέλιξη του νέου της μοντέλου, που υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση.

Ο λόγος για το Toyota GR Supra GT4, που βασίζεται στο πρώτο παγκόσμιο μοντέλο GR Supra – TOYOTA GAZOO Racing.

Αυτό το αυτοκίνητο ειδικών προδιαγραφών εξελίσσεται και παράγεται από την Toyota Motorsport GmbH (TMG). Προορίζεται για αγωνιστική χρήση ενώ εκτιμάται ότι θα το προτιμήσουν και όσοι έχουν την δυνατότητα να το οδηγούν κυρίως σε πίστες.

Το τεχνολογικό του υπόβαθρο είναι εξελιγμένο και περιλαμβάνει τμήματα τα οποία συμβάλουν στην επίτευξη του στόχου των σχεδιαστών και των μηχανικών.

Κάτω από το μεγάλο σε μέγεθος καπό, τοποθετήθηκε ένας εξακύλινδρος κινητήρας 3.000 κ.εκ. με έναν τελευταίας γενιάς υπερσυμπιεστή. Η ρύθμιση των μηχανικών εξασφαλίζει την παροχή της υψηλής ιπποδύναμης των 430 ίππων.

Η ενέργεια από τον ιαπωνικό κινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του σπορ αυτόματου κιβώτιου ταχυτήτων 7 σχέσεων. Για την διαχείριση της μεγάλης ποσότητας ισχύος και ροπής επιστρατεύτηκε και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Τμήματα του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου και η πίσω αεροτομή είναι κατασκευασμένα από σύνθετες φυσικές ίνες, για να μειωθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.

Τελικά το βάρος περιορίσθηκε στα 1.350 κιλά. Ακολουθώντας τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου παραγωγής GR Supra, η μπροστινή ανάρτηση απαρτίζεται από γόνατα MacPherson και η πίσω ανάρτηση είναι multilink. Αποσβεστήρες KW μπροστά και πίσω. Οι μηχανικοί μετά από εξαντλητικές δοκιμές στις πίστες και στο δρόμο κατέληξαν στη βέλτιστη ρύθμιση των αναρτήσεων για να διαχειριστούν την υψηλή ενέργεια του κινητήρα και να εξασφαλίσουν ασφαλή κίνηση.

Το σύστημα πέδησης ενισχύεται με τη χρήση ειδικών φρένων που είναι κατάλληλα για αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα και στο Toyota GR Supra GT4 εγκαταστάθηκε ένα υψηλής αντοχής κλωβός από χάλυβα και ένα πρότυπο αγωνιστικό κάθισμα της FIA με ζώνη ασφάλειας έξι σημείων. Το εσωτερικό διαθέτει όργανα, οθόνη και αλλά τμήματα ειδικά σχεδιασμένα για το GT4.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ