today-is-a-good-day
9.7 C
Athens

Το New Gen L200 της Mitsubishi συνεχίζει την παράδοση στα σκληροτράχηλα pick-up

Ακριβώς 40 χρόνια αφότου λανσαρίστηκε το πρώτο pick-up ενός τόνου με πάνω από 4,7 εκατομμύρια αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις, από τις οποίες περίπου 416.000 εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην Ευρώπη, η Mitsubishi λανσάρισε την 6η γενιά L200 το Νοέμβριο του 2018.

Με επιτυχημένη εμπορική πορεία σε 150 χώρες, το L200 κατατάσσεται δεύτερο στο χάρτη παγκόσμιων πωλήσεων της Mitsubishi μεταξύ Outlander και ASX και διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο για την ιαπωνική εταιρία. Το σκληροτράχηλο New Gen L200 που κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη αναμένεται στις εκθέσεις των ευρωπαίων εμπόρων σε λίγες ημέρες.

Τετραγωνισμένo μπροστά και με φαρδύτερους ώμους, το μοντέλο είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό face-lift. Διαθέτει νέα μεταλλικά πάνελ εμπρός και πίσω από την καμπίνα, διατηρώντας όμως τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Mitsubishi, όπως η εκτεταμένη μεσαία γραμμή, η καμπύλη διαίρεση μεταξύ καμπίνας και καρότσας και οι έντονες οριζόντιες χαρακτηριστικές γραμμές, οι οποίες υπογραμμίζουν την ανάγλυφη στιβαρότητα και αντοχή ολόκληρου του αμαξώματος.

Τα νέα στοιχεία της εμπρός σχεδίασης εστιάζονται στο γεγονός ότι το καπώ είναι υψηλότερο κατά 40 mm, ενώ το μοντέλο διαθέτει στενότερη και υψηλότερη μάσκα. Οι δευτερεύουσες μονάδες φώτων μετακινήθηκαν από το κέντρο του κάτω αεραγωγού σε μεγάλα, τετράγωνα κάθετα κελύφη. Η νέα θέση των εμπρός φώτων ομίχλης βελτιώνει την ορατότητα στις δύο πλευρές του οχήματος, ενώ το μεγαλύτερο κάτω στοιχείο του προφυλακτήρα εντυπωσιάζει αλλά προσφέρει παράλληλα μια γωνία προσέγγισης 30°.

Η καρότσα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη, έγινε πιο τετράγωνη, πιο συμπαγής, ενώ η διάταξη των πίσω φώτων φτάνει σχεδόν στην κορυφή της πίσω πόρτας και αγκαλιάζει τα πίσω φτερά ενισχύοντας την αίσθηση του πλάτους, του βάθος και της σταθερότητας.

Το μοντέλο αποτελεί το τελευταίο βασικό παράγοντα στην οικονομική κατανάλωση καυσίμου και στις χαμηλές εκπομπές CO2, ενώ όλα αυτά μεταφράζονται σε χαμηλό λειτουργικό κόστος για τους επαγγελματίες χρήστες. Ως προάγγελος της σύγχρονης εποχής της τετρακίνησης της Mitsubishi στις αρχές της δεκαετίας του ’80, το L200 έχει διατηρήσει το προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού, κυρίως με την εισαγωγή του πρώτου συστήματος τετρακίνησης Super Select 1991, του μοναδικού της αγοράς που προσφέρει μόνιμη τετρακίνηση στο δρόμο και μόνιμη τετρακίνηση εκτός δρόμου με διάταξη υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων που επιτρέπει την ύπαρξη κοντών σχέσεων στην ίδια μονάδα.

Η 6η γενιά του L200 φέρνει δύο νέα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας που θα βελτιώσουν τις off-road δυνατότητές του. Λειτουργεί με ένα μπουτόν δίπλα στον επιλογέα της τετρακίνησης και διατίθεται με μηχανικά και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει ισχυρότερο πλαίσιο για τη διαχείριση των κακοτράχαλων συνθηκών. Η συνολική αντοχή και ακαμψία έχουν αυξηθεί με την αποτελεσματική χρήση ενισχύσεων για αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας στο διαμέρισμα του κινητήρα, στο πλαίσιο, την καμπίνα και τους συνδέσμους της καρότσας. Η στρατηγική τοποθέτηση ηχομονωτικών, ηχοαπορροφητικών και αντικραδασμικών υλικών, μαζί με την υψηλότερη ακαμψία του πλαισίου, της καμπίνας και της καρότσας, καταστέλλει τους θορύβους και αυξάνει την άνεση της καμπίνας.

Τέλος, διατηρώντας τη διάταξη της προηγούμενης 5ης γενιάς για να επιτυγχάνει τον κατάλληλο συνδυασμό άνεσης και υψηλού φορτίου καρότσας σε πραγματικές συνθήκες, η νέα 6η γενιά L200 προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις στις εμπρός και πίσω αναρτήσεις οι οποίες έχουν αυξημένη σκληρότητα. Επίσης τα φρένα έγιναν ισχυρότερα με τα τακάκια των φρένων να είναι επίσης υψηλότερης απόδοσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ