Η τρίτη γενιά Seat Leon έφτασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμα της το 2012. Το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της ισπανικής εταιρείας πρωτοπαρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι το 2012. Τόσο η αξιοπιστία του, όσο και ο σχεδιασμός του έγιναν τα κύρια στοιχεία της επιτυχίας. Σχεδιασμένο, ανεπτυγμένο και παραγόμενο στο Martorell, η σημερινή γενιά Leon κατασκευάζεται επάνω στην πλατφόρμα MQB (Modular Quer Baukasten) από την αρχή της παραγωγής της. Η πλατφόρμα αυτή περιελάμβανε μία επένδυση 800 εκατομμυρίων ευρώ την εποχή του λανσαρίσματος και αποτελούσε ένα πρωτοφανές άλμα από τεχνολογικής άποψης. Με το Leon, η ποιότητα της παραγωγής βελτιώθηκε στο υπέρτατο βαθμό σύμφωνα με τα πρότυπα του ομίλου και δημιούργησε 1.600 θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο και περισσότερες από 6.000 στη βοηθητική βιομηχανία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Leon έδωσε τη δυνατότητα να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους ανά μονάδα, γεγονός που συνέβαλε στη ανατροπή των αρνητικών αποτελεσμάτων του 2012 (-149 εκατομμύρια ευρώ) και στην επίτευξη των καλύτερων επιδόσεων στην ιστορία της εταιρεία το 2018 (κέρδη μετά φόρων 294 εκατομμύρια ευρώ). Το 2012, η SEAT έκλεισε τη χρονιά με συνολικά 321.000 πωλήσεις, σχεδόν ο ίδιος όγκος πωληθέντων οχημάτων που καταγράφηκε κατά το πρώτο μόνο εξάμηνο του 2019 (314.300). Τέλος, το Leon αποτέλεσε το βασικό μοντέλο για την ενίσχυση των πωλήσεων της Seat σε χώρες όπως η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο όπου οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 70% και 60% αντίστοιχα από το 2012.