today-is-a-good-day
18.5 C
Athens

Η Μαντόνα αισθάνεται ότι “βιάστηκε” από άρθρο των “NYT”

Η Μαντόνα δέχθηκε σκληρή κριτική για την εμφάνισή της στον Διαγωνισμό Τραγουδιού Eurovision 2019.

Τώρα ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «New York Times» προκάλεσε τη δριμεία αντίδρασή της.

Το άρθρο με τίτλο «Μαντόνα στην ηλικία των 60 ετών» γράφει η «βασίλισσα της ποπ» σε ανάρτησή της στο Instagram «ξεχειλίζει από ατελείωτα σχόλια για την ηλικία μου που δεν θα είχαν αναφερθεί ποτέ αν ήμουν άνδρας».

Η τραγουδίστρια τονίζει ακόμη ότι αισθάνεται ότι “βιάστηκε” από το άρθρο των «New York Times».

Το πορτραίτο μου δείχνει ότι η «ευυπόληπτη εφημερίδα NYT» ανήκει στους «Ιδρυτές Πατέρες της Πατριαρχίας» συνεχίζει η τραγουδίστρια. «Και λέω: θάνατος στην πατριαρχία, που είναι βαθιά ριζωμένη στη δομή της κοινωνίας μας».

Αναφέρει ακόμη ότι πέρασε «ημέρες και ώρες και μήνες» με τη συντάκτρια του άρθρου, τη δημοσιογράφο ελληνικής καταγωγής Vanessa Grigoriadis και της έδωσε πρόσβαση σε έναν κόσμο, που είναι αποκλεισμένος σε πολλούς. «Μετανιώνω που πέρασα έστω και πέντε λεπτά μαζί της. Αισθάνομαι βιασμένη. Και ναι, χρησιμοποιώ αυτήν την αντιστοιχία επειδή βιάστηκα στα 19 μου» γράφει η τραγουδίστρια.

Στο άρθρο των «NYT» η δημοσιογράφος περιγράφει πώς η Μαντόνα, στην κορύφωση της καριέρας της τη δεκαετία του 1980, έγινε «άκρως αυτοβιογραφική, υπερ-αυτοπροσδιορισμένη, υπερσεξουαλική θηλυκή ποπ σταρ» και έγινε το κυρίαρχο μοντέλο της θηλυκότητας στις ΗΠΑ. Όμως είναι μία 60χρονη που αναζητά τη θέση της ανάμεσα σε καλλιτέχνες που είναι «δύο γενιές νεότεροι».

Η Μαντόνα στο σχόλιό της επαινεί τη φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο, που είναι του αγαπημένου φίλου της, φωτογράφου JR, αλλά στη συνέχεια προσθέτει ότι η δημοσιογράφος «επέλεξε να επικεντρωθεί σε ασήμαντα και επιφανειακά θέματα όπως η εθνικότητα της αντικαταστάτριάς μου ή το ύφασμα των κουρτινών μου και τα ατελείωτα σχόλια για την ηλικία μου».

Στο άρθρο αυτό, η Μαντόνα αναφέρεται στη συνεργασία που είχε με τον κατηγορούμενο για βιασμούς και σεξουαλική κακοποίηση παραγωγό του Χόλιγουντ, Χάρβεϊ Γουάινστιν όταν η εταιρεία του είχε τη διανομή του ντοκιμαντέρ «Truth or Dare» το 1991.

«Ο Χάρβεϊ πέρασε τις γραμμές και τα όρια και ήταν απίστευτα προκλητικός σεξουαλικά όταν συνεργαζόμασταν», θυμάται. «Ήταν παντρεμένος τότε, και σίγουρα δεν με ενδιέφερε» αναφέρει.

«Ήξερα ότι έκανε το ίδιο με πολλές άλλες γυναίκες που γνώριζα από τη βιομηχανία του θεάματος. Και λέγαμε όλες ότι «ο Χάρβεϊ το κάνει αυτό γιατί έχει τόσο πολλή δύναμη και είναι τόσο επιτυχημένος και οι ταινίες του πηγαίνουν τόσο καλά και όλοι θέλουν να συνεργαστούν μαζί του, οπότε πρέπει να το ανεχθείς. Έτσι ήταν αυτό» σημειώνει.

Η Μαντόνα αναφέρει ότι χάρηκε όταν είδε την πτώση του Γουάινστιν το 2017, όταν πολλές γυναίκες διατύπωσαν ανοιχτά καταγγελίες εναντίον του για σεξουαλική κακοποίηση και επίθεση.

«Ήταν καλό που κάποιος που εκμεταλλευόταν τη δύναμή του για τόσα χρόνια κλήθηκε να λογοδοτήσει» τονίζει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ