Σε συνέντευξή του Γιώργου Λάνθιμου με αφορμή την τελευταία του ταινία “The Favourite” στο New York Times Magazine γίνονται εκτενείς αναφορές στο έργο του.
Αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι ο Λάνθιμος, όπως και ο Μπέργκμαν, γοητεύεται από την ιδέα του ελέγχου και της ανεξιχνίαστης φύσης της ανθρώπινης συμπεριφοράς αλλά σε αντίθεση με τον Μπέργκμαν το κάνει με έναν ‘λιγότερο ευγενή τρόπο’. Όλα αρχίζουν με την παρατήρηση πραγματικών καταστάσεων και στη συνέχεια, προστίθεται το στοιχείο της υπερβολής, ενώ στο τέλος προκύπτει ότι πίσω από τις νόρμες που θεωρούμε ως δεδομένες υπάρχει κάτι πιο άγριο, περίεργο και αρχέγονο, μια αντίληψη που δε συμμερίζονται πάντα οι θεατές.
Μέχρι το 2011, ο Λάνθιμος ζούσε στην Αθήνα που δεν υπήρχε πραγματική υποδομή για παραγωγή ταινιών εκτός από μια μικρή χρηματοδότηση από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, για ήδη γνωστούς σκηνοθέτες. Πριν την οικονομική κρίση ασχολήθηκε με τηλεοπτικές διαφημίσεις και στη συνέχεια με παραστάσεις και κινηματογράφο. Μετά την επιτυχία του «Κυνόδοντα» ο σκηνοθέτης αποφασίζει να ζήσει στην Αγγλία όπου έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερο προϋπολογισμό για τις ταινίες του καθώς και σε διεθνώς αναγνωρισμένους ηθοποιούς όπως οι Colin Farrell, Nicole Kidman, Emma Stone και Rachel Weisz.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη σκηνοθετική του ματιά καθώς και στις τεχνικές που χρησιμοποιεί στα γυρίσματα των ταινιών του. Ειδικότερα, όσον αφορά στη νέα του ταινία, αναφέρεται ότι ασχολείται κυρίως με την ιδέα της ισχύος η οποία έχει τις ρίζες της σε ανθρώπινες καταστάσεις όπως η μοναξιά και η απληστία.