Εργασίες συντήρησης πρόκειται να γίνουν το επόμενο χρονικό διάστημα στη γέφυρα που συνδέει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με την Εγνατία Οδό. Αυτό γνωστοποίησε ο αντιπεριφερειάρχης Έργων και Υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Γιάννης Γιώργος, απαντώντας -στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας- σε επερώτηση της παράταξης της Λαϊκής Συσπείρωσης, για την κατάσταση της εν λόγω γέφυρας, με αφορμή και την πρόσφατη κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα.
“Παρόλο που η αρμοδιότητα συντήρησης της συγκεκριμένης γέφυρας δεν ανήκει στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, πριν από 1,5 χρόνο, όταν δώσαμε στην κυκλοφορία τον κόμβο Κ16, είχαμε πολλές οχλήσεις από τους περιοίκους. Από μακροσκοπικό έλεγχο επί της ουσίας που έκαναν οι υπάλληλοι της τεχνικής υπηρεσίες της Περιφέρειας, διαπιστώθηκε ότι όντως υπήρχε ένα θέμα, όχι στατικότητας, αλλά καλής κυκλοφορίας και λειτουργίας της γέφυρας, λόγω των φθορών που αυτή υπέστη κατά το χρονικό διάστημα από την κατασκευή της, πριν από πολλά πολλά χρόνια, μέχρι σήμερα” τόνισε ο κ. Γιώργος.
Παράλληλα ανέφερε ότι η Περιφέρεια ανέλαβε έργο ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ ώστε να προχωρήσει στην αποκατάσταση βλαβών και στη γέφυρα και στη γύρω περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώνεται η διαδικασία μέσα στον Νοέμβριο και αναμένεται εντός του μηνός η ανάδειξη του αναδόχου ο οποίος θα υλοποιήσει το έργο.
Σημειώνεται ότι με την επερώτησή της η “Λαϊκή Συσπείρωση” έθεσε ζητήματα που αφορούν στην επιθεώρηση, αξιολόγηση και μελέτη επεμβάσεων λειτουργικής και δομικής αναβάθμισης των γεφυρών στην Κεντρική Μακεδονία. Παράλληλα, σχολίασε ότι η πρόσφατη τραγωδία στην Ιταλία με δεκάδες νεκρούς και τραυματίες, από την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα, αλλά και οι αποκαλύψεις που ακολούθησαν για την παλαιότητα, την ελλιπή συντήρηση και τη μη αντικατάσταση των παλαιών υποδομών με νέες σε αυτοκινητόδρομους και γέφυρες στην Ιταλία αναδεικνύουν ότι η τραγωδία φέρει τη σφραγίδα του καπιταλιστικού κέρδους.