Η μάχη των θεάσεων στο YouTube καλά κρατεί και οι δημοφιλείς YouTubers απολαμβάνουν την δόξα, αλλά και τις απολαβές κινηματογραφικών αστέρων, με κάποιους να έχουν εκατομμύρια εγγεγραμμένους ακόλουθους. Εδω και μερικά χρόνια, ο βασιλιάς του YouTube δεν είναι άλλος από τον PewDiePie, ένας Σουηδός vlogger o οποίος έγινε γνωστός σχολιάζοντας και αναλύοντας παιχνίδια, οι ακόλουθοι του οποίου έχουν ξεπεράσει τα 67 εκατομμύρια.
Όμως όπως όλα δείχνουν η πρωτοκαθεδρία του απειλείται από το T-Series, ένα Ινδικό κανάλι αφιερωμένα στα μουσικά βίντεο Ινδικής μουσικής, το οποίο έχει 66 εκατομμύρια ακόλουθους. Ο λόγος για τον οποίο απειλείται ο PewDiePie είναι πως το T-Series έχει μεγαλύτερη ανάπτυξη καθώς αύξησε την βάση συνδρομητών του κατά 4.2 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο, έναντι “μόλις” 863.000 του PewDiePie, κάτι που σύμφωνα με το Tubular το οποίο αναλύει τις τάσεις και τους συσχετισμούς του YouTube, υπολογίζει πως θα ρίξει τον PweDiePie από την κορυφή μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Τα στοιχεία υπογραμμίζουν την αυξανόμενη σημασία της αγοράς της Ινδίας, αλλά και της ευρύτερης περιοχής Ασίας Ειρηνικού (APAC), για τις εταιρείες τεχνολογίας με βάση τις ΗΠΑ και την ορίζουν ως την επόμενη μεγάλη αγορά που έχουν σκοπό να επεκταθούν.
Η Ινδία είναι η μεγαλύτερη αναπτυσσόμενη οικονομία με τεράστιο πληθυσμό και όλες οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες δίνουν μάχη για τα μερίδια της.
- Η διείσδυση των Smartphones εξακολουθεί να έχει μεγάλες αυξητικές τάσεις και βρίσκεται κάτω από το 50%. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι χρήστες smartphone της Ινδίας θα φτάσουν τα 466 εκατομμύρια – ή το 34% του πληθυσμού – έως το 2020, από 308 εκατομμύρια (διείσδυση 24%) το 2018, κατά το eMarketer. Οι χρήστες smartphone στις Η.Π.Α. ανέρχονται σε 252 εκατομμύρια, ικανοποιητικό για το 77% του πληθυσμού, οπότε η ευκαιρία για μεγαλύτερες αυξήσεις πωλήσεων προέρχονται από την περιοχή Ασίας Ειρηνικού παρά από τις ΗΠΑ. Ενώ η Κίνα έχει τη μεγαλύτερη βάση χρηστών smartphone στη Γη, οι εταιρείες που εδρεύουν στις ΗΠΑ δεν έχουν καταφέρει να διεισδύσουν στον βαθμό που θέλουν στην τοπική αγορά εκεί λόγω αυστηρών κανονισμών. Η Ινδία παρουσιάζει την καλύτερη ευκαιρία να φτάσει σε μια τεράστια, σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη αγορά. Επίσης η τοπική αγορά έχει πολύ καλά και κορυφαία smartphones οπότε το κάνει δυσκολότερο.
- Η Ινδία έχει την ταχύτερα αναπτυσσόμενη οικονομία στον κόσμο.Παρόλο που η πρόσβαση σε ένα μεγάλο και αυξανόμενο κοινό είναι ένα ζωτικό βήμα για τη διεθνή επέκταση, οι εταιρείες εξακολουθούν να χρειάζονται έναν βιώσιμο τρόπο για να κερδίζουν χρήματα από το κοινό αυτό. Η ινδική οικονομία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον κόσμο, με πρόβλεψη να σημειώσει άνοδο 7,3% σε ετήσια βάση το 2019 και 7,6% σε ετήσια βάση το 2020, σύμφωνα με την Ασιατική Τράπεζα Ανάπτυξης. Η ύπαρξη μιας επιταχυνόμενης οικονομίας σε συνδυασμό με τον ρυθμό πωλήσεων των smartphone είναι θετικές ενδείξεις ότι η ζήτηση για υπηρεσίες διαφήμισης και συνδρομητικών υπηρεσιών θα συνεχίσει να αυξάνεται.
- Οι γίγαντες της ροής ετοιμάζουν ειδικό περιεχόμενο για να εξυπηρετήσουν τους Ινδούς καταναλωτές. Η Netflix ξεκινά τοπικό περιεχόμενο σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά στην ινδική αγορά είναι ιδιαίτερα επιθετική. Νωρίτερα φέτος, όταν οι παγκόσμιοι συνδρομητές της Netflix ανήλθαν σε περίπου 120 εκατομμύρια, ο Διευθύνων Σύμβουλος Reed Hastings ισχυρίστηκε: “τα επόμενα 100 εκατομμύρια προέρχονται από την Ινδία”. Εν τω μεταξύ, ο αριθμός των χρηστών του Amazon Prime Video στην Ινδία αυξάνεται ταχύτερα από οποιαδήποτε άλλη χώρα, σύμφωνα με τον επικεφαλής διεθνών πρωτοτύπων James Farrell.
- Το Facebook έχει περισσότερους χρήστες στην Ινδία από ό, τι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα. Η μηνιαία ενεργός βάση χρηστών στην Ινδία ανέρχεται σε 251 εκατομμύρια , υψηλότερα από ό,τι στις ΗΠΑ και τον Καναδά όπου έχει 241 εκατομμύρια χρήστες. Και το WhatsApp, που ανήκει στο Facebook, είναι η πιο χρησιμοποιούμενη εφαρμογή της Ινδίας , σύμφωνα με το comScore.
Η αυξανόμενη δυτική επιρροή θα μπορούσε να προκαλέσει την ινδική κυβέρνηση να επιβάλει νέους κανόνες και κανονισμούς στις αμερικανικές τεχνολογικές εταιρείες. Το περασμένο καλοκαίρι, το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας δήλωσε ότι οι Ινδοί έχουν ένα θεμελιώδες δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή και πίεσαν το Κοινοβούλιο να εγκρίνει νόμο περί απορρήτου προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τους The New York Times.
Η δυνητική νομοθεσία θα μπορούσε να εμποδίσει την ανάπτυξη στην Ινδία ή να περιορίσει τον τρόπο με τον οποίο τα δεδομένα των χρηστών μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την τεχνολογία, κάτι σαν την νομοθεσία GDPR στην Ευρώπη. Εν τω μεταξύ, οι παγκόσμιες εταιρείες πρέπει να αρχίσουν να σκέπτονται τις στρατηγικές τοπικής προσαρμογής για να μπορέσουν να “αρπάξουν” ένα κομμάτι της αγοράς.
Πηγή: emea.gr