Το «παρών» στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης δίνει η Coca-Cola με στόχο να στηρίξει την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας της χώρας, αλλά και να αποδείξει έμπρακτα τη συμβολή της στην κοινωνία, ανακοινώνοντας ένα μεγαλόπνοο και φιλόδοξο πρόγραμμα, που ξεκινάει από την πόλη της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το θέμα της φετινής διοργάνωσης κινείται γύρω από την Καινοτομία και τη Δημιουργικότητα, δύο έννοιες που μιλάνε απευθείας στην καρδιά και το DNA της εταιρείας. Μέσα από ένα καινοτόμο και διαδραστικό περίπτερο 209 τετραγωνικών μέτρων, που θα βρίσκεται στο US Pavilion, η Coca-Cola φιλοδοξεί να προσφέρει ένα «ταξίδι-εμπειρία» στους επισκέπτες τής φετινής έκθεσης, μέσα από τέσσερις διαφορετικούς σταθμούς.
Συγκεκριμένα, το κοινό θα κάνει μία αναδρομή στην ιστορία της Coca-Cola στην Ελλάδα, η οποία κατά τη διάρκεια της φετινής ΔΕΘ θα ξεδιπλώσει και θα παρουσιάσει το πλούσιο χαρτοφυλάκιό της, αλλά και όλες τις πρωτοβουλίες που υλοποιεί και πρόκειται να υλοποιήσει μέσα στα επόμενα χρόνια, γύρω από καίρια ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία.
Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του περιπτέρου, οι επισκέπτες θα μάθουν τρόπους για να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς απορρίμματα, ενώ στο Coca-Cola Pop Up Store θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα.
Πρώτος σταθμός, ένα ταξίδι στον χρόνο και την ιστορία. Το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τα 50 χρόνια παρουσίας της Coca-Cola στην Ελλάδα, να μάθει περισσότερα για την ιστορία της εταιρείας και να δοκιμάσει τις γνώσεις του προκειμένου να κερδίσει μία συλλεκτική συσκευασία Coca-Cola, αφιερωμένη στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Στον δεύτερο σταθμό, οι επισκέπτες θα περιηγηθούν και θα γνωρίσουν καλύτερα το πλούσιο και καινοτόμο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, το οποίο προφέρει επιλογές που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, μέσα στη διάρκεια της ημέρας. Ο τρίτος σταθμός αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα της Coca-Cola για τα ερχόμενα χρόνια, καθώς θα παρουσιάσει στο κοινό το φιλόδοξο πρόγραμμα Zero Waste Cities, το οποίο θα ξεκινήσει το ταξίδι του για πρώτη φορά στην Ελλάδα, συγκεκριμένα από την πόλη της Θεσσαλονίκης. Μέσα από δράσεις που κινούνται σε τρεις άξονες -Παρέμβαση, Εκπαίδευση, Αλλαγή Συμπεριφοράς- στόχος του προγράμματος Zero Waste Cities είναι να συμβάλλει ώστε η πόλη να μπει σε προοπτική να γίνει «Zero Waste», δηλαδή μία «πόλη μηδενικών απορριμμάτων».
Μία από τις δράσεις που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του προγράμματος τη φετινή χρονιά αποτελεί και το «Print Your City», ένα διαδραστικό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Σε αυτό το σημείο οι επισκέπτες θα μπορέσουν να ενημερωθούν αλλά και να δουν στην πράξη με ποιο τρόπο μπορούν και οι ίδιοι να συμβάλλουν σε αυτήν την τόσο μεγάλη προσπάθεια.
Τέταρτος και τελευταίος σταθμός του ταξιδιού, το ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες της έκθεσης Coca-Cola Pop-Up Store, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να αγοράσουν συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα. Ξεχωρίζουν τα αντικείμενα 5by20, τα οποία κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά από γυναίκες που συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρόγραμμα της εταιρείας που στηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.
Επίσης, η Coca-Cola έχει σχεδιάσει δύο παράλληλες εκδηλώσεις, με την πρώτη να πραγματοποιείται στο κεντρικό stage του US Pavilion, την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου, από τις 17:00 έως τις 18:00, με τίτλο «Zero Waste Cities: Μία πρωτοβουλία της Coca-Cola στην Ελλάδα», αλλά και ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο γύρω από τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με τίτλο «Κλείνοντας τον κύκλο του πλαστικού με 3D Printing», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου, από τις 20:00 έως τις 21:00, στις αίθουσες σεμιναρίων του US Pavilion.
Η συμμετοχή της Coca-Cola στη φετινή διοργάνωση πλαισιώνεται από μία σειρά επιμέρους προγραμμάτων για την πόλη, που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων».