today-is-a-good-day
17.2 C
Athens

Τα Social Media αλλάζουν την αγορά εργασίας

Η εξατομίκευση της αναζήτησης θέσεων εργασίας μπορεί να προσφέρει καλύτερη εμπειρία σε όσους αναζητούν θέσεις εργασίας, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Manpower. Οι εργοδότες αντιμετωπίζουν πια φανερό πρόβλημα κάλυψης των ανοικτών θέσεων σε ποσοστό 45%, αφού το ποσοστό έλλειψης ταλέντου έχει φτάσει στο μεγαλύτερο σημείο των τελευταίων 12 χρόνων. 

Οι εργαζόμενοι αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εφαρμογές κινητών, οι εικονικές ημέρες καριέρας, οι συνομιλίες με  τους εργοδότες μέσω chat ή οι ψηφιακές αξιολογήσεις δεξιοτήτων αποτελούν τα βασικά μέσα για την ανεύρεση θέσεων εργασίας ηλεκτρονικά. Παρόλα αυτά και παρά την αναπτυγμένη εμπιστοσύνη στα τεχνολογικά εργαλεία πρόσληψης, το 26% των υποψηφίων εξακολουθούν να επιλέγουν τις προσωπικές συνεντεύξεις σαν την βασικότερη μορφή αλληλεπίδρασης με ένα νέο εργοδότη.Ρωτήσαμε τους υποψηφίους τι επιθυμούν όταν αναζητούν εργασία και μας ανέφεραν ότι αναμένουν να βρουν εργασία με τον ίδιο τρόπο που  καταναλώνουν άλλες υπηρεσίες, με μια εξατομικευμένη αλλά ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση“, δήλωσε η Kate Donovan, Senior Vice President of ManpowerGroup Solutions and Global RPO President.

Οι άνθρωποι αναζητούν θέσεις εργασίας σε πολλαπλά κανάλια. Για να προσελκύσουν τους καλύτερους υποψήφιους, οι εργοδότες θα πρέπει να χρησιμοποιούν αλγόριθμους και να επαναστοχεύουν βάσει συνάφειας περιεχομένου αναζήτησης, δηλαδή να χρησιμοποιούν το ιστορικό περιήγησης ενός υποψηφίου και να το συσχετίζουν με τα ενδιαφέροντα σταδιοδρομίας. Μια προσαρμοσμένη στρατηγική είναι η μοναδική δίοδος για να προχωρήσετε, συνδυάζοντας εξαιρετική τεχνολογία και σημαντικές προσωπικές εμπειρίες. Αυτό δημιουργεί μια ξεχωριστή εμπειρία στους υποψηφίους“.

Από την μεριά του ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Hellas, δήλωσε “Η εξάπλωση της ψηφιοποίησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει μεταβάλει αισθητά τον τρόπο αναζήτησης εργασίας για τους υποψηφίους. Για αυτό τον λόγο, οι εργοδότες οφείλουν να δημιουργήσουν στρατηγικά το δικό τους δυνατό brand και να αξιοποιήσουν τα social media. Η βαθιά αναγνώριση του  προφίλ των υποψηφίων και των κινήτρων που τους καθοδηγούν καθώς και η κατανόηση των στοιχείων που τους προσελκύει η εταιρεία εργοδότης αποτελούν απαραίτητα βήματα για μια στρατηγική στελέχωσης και διακράτησης των ταλέντων”.

 

Πηγή: emea.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ