Μεγάλος ήταν ο “επικοινωνιακός θόρυβος” του νέου σποτ για τον ελληνικό τουρισμού, πρωταγωνιστής του οποίου είναι Έλληνας NBAer Γιάννης Αντετοκούνμπο. Συγκεκριμένα οι αναδημοσιεύσεις είναι εκατοντάδες σε όλο τον πλανήτη. Έχει παίξει σε Αμερική που με εξαίρεση τα μεγάλα FOX, ABC, NBC, USAToday, έχει μπει σε εκατοντάδες τοπικά-πολιτειακά website. Επίσης, στην Πολώνια, το Βέλγιο, την Ελβετία, τη Γαλλία σε όλα τα δημοφιλή μέσα ενημέρωσης, στη Μ.Βρετανία και στην Κίνα.
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο της σύγχρονης Ελλάδας, ανοιχτή σε όλους τους επισκέπτες 365 ημέρες τον χρόνο, αναδεικνύοντας όλα τα επιμέρους θεματικά τουριστικά προϊόντα της (γαστρονομία, πολιτισμός, αθλητισμός, city-break κ.ά.) με τη συμμετοχή του στο σποτ. Το νέο σποτ παρουσιάστηκε επισήμως στο Υπουργείο Τουρισμού με μεγάλη επιτυχία στα ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ από την κα Κουντουρά και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο δημοφιλής αθλητής «ανέβασε» το νέο σποτ στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου έχει εκατομμύρια ακόλουθους ανά τον πλανήτη.