Με μονάδες ισχύος της Honda θα «τρέχουν» από τη νέα σεζόν της Φόρμουλα Ένα τα μονοθέσια της Red Bull, καθώς οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν ότι έφτασαν σε συμφωνία δύο ετών. Ύστερα από αρκετές εβδομάδες επίσημων συζητήσεων, η αυστριακή ομάδα και η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συμφώνησαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για το 2019 και το 2020, καθώς από το 2021 αλλάζουν οι κανονισμοί για τις μονάδες ισχύος. «Εντυπωσιαστήκαμε από τη δέσμευση της Honda στη Φόρμουλα Ένα, από τα γρήγορα βήματα που έχουν κάνει τελευταία με την -“αδελφή” ομάδα μας- Scuderia Toro Rosso και από την εμβέλεια της φιλοδοξίας τους, η οποία ταιριάζει με τη δική μας» δήλωσε ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, και συμπλήρωσε: «Αυτή η πολυετής συμφωνία με τη Honda σηματοδοτεί την έναρξη μιας συναρπαστικής νέας φάσης στις προσπάθειες της Aston Martin Red Bull Racing να αγωνιστεί όχι απλά για νίκες σε γκραν πρι, αλλά γι’ αυτό που είναι πάντα ο στόχος μας, οι τίτλοι των πρωταθλητών».
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η ιαπωνική εταιρεία θα παρέχει μονάδες ισχύος σε περισσότερες από μια ομάδες μετά το 2015, όταν η Honda επέστρεψε στη Φόρμουλα Ένα για λογαριασμό της McLaren. Βάσει της σχετικής συμφωνίας, η Red Bull και η Toro Rosso, η οποία πανηγύρισε με τον Πιέρ Γκασλί την τέταρτη θέση στο φετινό γκραν πρι του Μπαχρέιν, θα χρησιμοποιούν μονάδες ισχύος με τις ίδιες προδιαγραφές.
«Το να έχουμε δύο ομάδες σημαίνει ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε δύο φορές περισσότερα δεδομένα σε σχέση με το παρελθόν» δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Honda Motor Co. Ltd, Τακαχίρο Χατσίγκο, και πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι το να δουλέψουμε μαζί τόσο με την Toro Rosso όσο και με τη Red Bull Racing θα μας επιτρέψει να φτάσουμε πιο κοντά στο στόχο μας για νίκες σε αγώνες και πρωταθλήματα, χτίζοντας δύο δυνατές συνεργασίες».
Η απόφαση της Red Bull να συνεργαστεί με τη Honda βάζει τέλος σε μια σχέση 12 ετών με τη Renault, η οποία έχει αποφέρει 57 νίκες, τέσσερα πρωταθλήματα οδηγών (το διάστημα 2010-13 με τον Σεμπάστιαν Φέτελ) και ισάριθμους τίτλους κατασκευαστών (2010-13). Οι άνθρωποι της αυστριακής ομάδας είχαν απογοητευτεί από τη συνεχή αποτυχία της Renault να τους παρέχει κινητήρες, με τους οποίους θα μπορούσαν να συναγωνιστούν τη Mercedes και τη Ferrari. Έτσι, από το 2016 η Red Bull είχε αρχίσει να χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Renault με την επωνυμία TAG Heuer. Παράλληλα, η Red Bull θα είναι η βασική προτεραιότητα της Honda, την ώρα που ήταν απλά ένας πελάτης για τη Renault. Στο μεταξύ, η Honda αναζητούσε μια δεύτερη ομάδα, στην… απεγνωσμένη προσπάθειά της να πετύχει στη Φόρμουλα Ένα, ύστερα από την καταστροφική συνεργασία της με τη McLaren, και στοχεύει στο να κλείσει την «ψαλίδα» με τη Mercedes και τη Ferrari, έχοντας να δουλέψει με δύο ομάδες που βρίσκονται κάτω από την ίδια «ομπρέλα» (της Red Bull).