Γνωρίζετε ότι τα καταστήματα εστίασης δεν επιτρέπετε να σας επιβάλλουν επιπλέον χρέωση ως κουβέρ (σερβίτσια,μαχαιροπήρουνα,πετσέτες κλπ) ή ότι όταν η καθυστέρηση στην πτήση φτάνει ή ξεπερνά τις 5 ώρες, έχετε δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου σας εάν δεν θέλετε να πετάξετε με καθυστέρηση;
Σε αυτά αλλά και πολλά άλλα ερωτήματα που αφορούν τα δικαιώματα του καταναλωτή έρχεται να απαντήσει η νέα εφαρμογή με τίτλο Traveler Rights GR που έχει στόχο να ενημερώσει τους Έλληνες και ξένους καταναλωτές και ταξιδιώτες για τα δικαιώματα τους ειδικότερα ενόψει της τουριστικής περιόδου.
Η καινοτόμα αυτή εφαρμογή κινητών τηλεφώνων είναι κάτι που δεν υπάρχει αντίστοιχο σε όλη την Ευρώπη, είναι έμπνευσης και δημιουργίας της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΑ), είναι κατανοητή και προσβάσιμη σε όλους ακόμα και σε ΑΜΕΑ, μπορεί να κατέβει και εκτός δικτύου και οι πληροφορίες που παρέχει είναι στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Η παρουσίαση της εφαρμογής έγινε στο Αμφιθέατρο της ΓΣΕΕ και όπως δήλωσε η πρόεδρος της ΕΕΚΑ Ιωάννα Καρανδινάκη «είναι μια προσπάθεια που γίνεται με στόχο έναν ενημερωμένο καταναλωτή ώστε να μπορεί να αντισταθεί σε διάφορα φαινόμενα που τον πλήττουν».
Στην εφαρμογή αυτή για τα δικαιώματα των καταναλωτών, που είναι ήδη διαθέσιμη προς χρήση, συμπυκνώνονται διατάξεις από 33 νόμους, ενώ η εξειδίκευση της έγινε μέσα από την κατηγοριοποίηση των διάφορων καταγγελιών που δέχεται η ΕΕΚΑ κατά καιρούς.