Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν συνεχώς τον τρόπο κατασκευής των μοντέλων τους. Στη κρίσιμη διαδικασία κατασκευής ενός αυτοκινήτου αντιμετωπίζονται πολλά προβλήματα, τα οποία πρέπει να λυθούν άμεσα για να εξασφαλισθεί η ποιότητα και τα υψηλά χαρακτηριστικά που έχει θέσει η μάρκα.
Ακόμη και εταιρείες κολοσσοί στον χώρο του αυτοκινήτου καλούνται να διαχειριστούν δυσκολίες που προκύπτουν σε όλα τα στάδια παραγωγής των μοντέλων τους. Η χρήση των ρομπότ και άλλων τεχνικών έχουν μειώσει τον χρόνο παραγωγής των αυτοκινήτων και παράλληλα μείωσαν και τον αριθμό των υπάλληλων που απασχολούν τα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων. Ωστόσο, οι έμπειροι τεχνίτες καλούνται να δώσουν τη λύση σε ένα πρόβλημα καθώς και να εντοπίσουν τις λανθασμένες διαδικασίες.
Η Ford αναβάθμισε τον τρόπο κατασκευής της νέας γενιάς του Focus. Το καινούργιο μικρομεσαίο αυτοκίνητο που θα λανσαριστεί στην Ελλάδα τον Ιούλιο, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας στο Σάαρλουις της Γερμανίας. Η μάρκα υιοθέτησε διαδικασίες που αποτελούν πρωτιά για τη βιομηχανία.
Μία νέα εγκατάσταση διαμόρφωσης εν θερμώ, εμβαδού 6.000 τ.μ. επιτρέπει την κατασκευή ανθεκτικών, ελαφρών εξαρτημάτων από ατσάλι βορίου. Αυτή είναι η πρώτη γραμμή παραγωγής εξαρτημάτων με διαμόρφωση εν θερμώ στη βιομηχανία, που διαθέτει πλήρως αυτοματοποιημένη εκφόρτωση για βελτιωμένη απόδοση.
Λέβητες σαράντα μέτρων χρησιμοποιούν αέριο και μαγνητική επαγωγή για να θερμάνουν πλάκες ατσάλινες πλάκες βορίου στους 930 βαθμούς C, για να μπορούν να διαμορφωθούν με πιέσεις έως 1.250 τόνων. Στη συνέχεια, οι υγρόψυκτες πλάκες κόβονται με ακρίβεια στο τελικό τους σχήμα στο εσωτερικό ειδικών κυψελών, η κάθε μία από τις οποίες περιέχει ένα λέιζερ που κόβει το ατσάλι βορίου με μία δέσμη 3000 βαθμών Κελσίου.
Μία προηγμένη, νέα διαδικασία διαμόρφωσης και διάτρησης βελτιώνει την εφαρμογή και το φινίρισμα ολόκληρου του εμπρός τμήματος του Focus, χρησιμοποιώντας κάμερες για βέλτιστη τοποθέτηση της θέσης των οπών με επίπεδο ανοχών 0,1 χιλ. Για να εξασφαλιστεί μέγιστη ακρίβεια, ένα δεύτερο σύστημα κάμερας παρακολουθεί τη θέση της οπής και μπορεί να προσαρμόζεται σε ανοχές 0,1 χιλ. για να συνυπολογίζονται οι διαστολές και συστολές σε θερμοκρασιακές μεταβολές. Η διαδικασία επιτρέπει την τοποθέτηση οπών με ακρίβεια 0,5 χιλ.
Η πρώτη εφαρμογή από τη Ford μιας νέας τεχνολογία συγκόλλησης μέσω λέιζερ λειτουργεί με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευελιξία και απόδοση και μπορεί να προσφέρει ζιγκ-ζαγκ συγκολλήσεις για μεγαλύτερη αντοχή. Επίσης, λανσάρεται τεχνολογία τρι-εστιακών λέιζερ συγκολλήσεων για καθαρότερες, ανθεκτικότερες και πιο ακριβείς ραφές μεταξύ οροφής και πλαϊνού τμήματος αμαξώματος.